Saturday, October 31, 2015

Book Haul

Kao što svi već znamo, beogradski sajam knjga je počeo prošle nedelje, tačnije 25-og oktobra. Ovo su knjige koje sam ja odabrala, pa ako neki od vas nisu još bili na sajmu ili vas jednostavno zanima šta sam ja kupila pogledajte/pročitajte u nastavku.

Crvena Kraljica - Viktorija Ejvjard

Odlučila sam da vam ne pišem opise knjiga, već da ih samo ovako malo prokomentarišem, pošto bi ovaj post bio predugačak, a i većina ga verovatno ne bi ni pročitala.

Pre svega, ova slika koju videte sa leve strane je slika koju sam ja napravila pre par dana, pa ako želite da vidite po još neku takvu sliku zapratite me na instagramu, jer ih obično ne stavljam na blog.

https://instagram.com/b_andersen97/


Moram reći da mi je drago što su zadržane originalne korice, jer su zaista predivne. Što se tiče same knjige, čula sam odlične kritike i ne mogu dočekati da pročitam prvi deo ove triologije.

Na posebna te vodim mesta - Dženifer Niven

Ovo je jedna od onih klasičnih tinejž knjiga, ili ja barem to mislim ( nisam je pročitala ). Činjenica je da ih obično ne čitam, ali mi cela ta priča o " devojci koja uči da živi od momka koji namerava da umre " zvuči fantastično.






Onlajn Devojka - Zoe Sug


Knjiga o kojoj se i dalje neprestano priča...
Kada je tek izašla mislila sam da će se čitaoci brzo zasititi i prestati da je toliko hvale, pošto se to očigledno nije desilo rešila sam da joj i ja posvetim malo pažnje.

Veliki Getsbi - F. Skot Ficdžerald

Pretpostavljam da ste svi već čuli za ovaj klasik, naravno i ja sam, ali nikada nisam imala prilike da ga pročitam. Čim sam je ugledala na sajmu rešila sam da je napokon kupim.


Frankenštajn - Meri Šeli

Svi mi znamo za priču o Frankenštajnu, zar ne? Meni ona nikada neće dosaditi, pa zašto onda da ne pročitam i ovu pre svega prelepu knjigu?











Nadam se da vam se ovaj post svideo, pošto je prvi u kome koristim svoje slike a još i nema opisa uz svaku
knjigu.
Ne zaboravite da me zapratite na instagramu, za više ovakvih slika :)

https://instagram.com/b_andersen97/

2 comments:

  1. Super su ti izbori, baš mi je krivo što nisam mogla da idem na sajam, ali okej, ipak sam kupila par knjiga, a neke tek treba da kupim :)
    Slike na instagramu su ti prelepe, definitivno nastavi da ih stavljaš u postove! U jednoj slici videla da imaš Silmarilion od Tolkina, pa ako bi mogla da mi kažeš gde si nabavila tu knjigu (to izdanje specifično), jer ja nisam mogla nigde da je nađem. Hvala u napred :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti :)
      Nema veze što nisi bila na sajmu, obično se uvek nedelju ili čak dve nakon, organizuju razne akcije gde možeš naći dosta jeftinih knjiga.
      Potrudiću se da u što više postova onda stavljam svoje slike :D
      Što se tiče Silmariliona, ja sam ga nabavila pre godinu i po dana u Vulkanu, ali sam baš bila juče da proverim da li ga još uvek imaju i rekli su mi da je rasprodat. Baš takvo izdanje sam našla i na sajtu izdavača, pa ako želiš možeš ovde da ga poručiš:

      http://www.stylos.rs/rs/katalog/kategorija-663-stylos-art/proizvod-18341-silmarilion

      Nadam se da ti je ovo barem malo pomoglo :)

      Delete