Friday, November 6, 2015

Book tag!

Za danas sam odlučila da uradim nešto drugačije. Ovo je prvi put da radim tag post, i ne znam da li će vam se svideti. Našla sam ova pitanja na internetu i odlučila da odgovorim na njih. Znam da je ovakav koncept neobičan za blog i da se ovi tagovi rade pretežno na jutubu ali sam rešila da uradim ovako nešto čisto da bi neki od vas, naravno oni koji to žele, mogli da me upoznaju bolje, makar malo....

Da li imaš određeno mesto u kući na kome čitaš?
Pa i ne baš, najviše volim da čitam na krevetu, ali to nije neophodno.

Obeleživač ili neki običan papirić?
Obeleživač naravno. Imam svoju kolekciju obeleživača i tu neku naviku da za novu knjigu nađem obeleživač koji ću samo za nju koristiti.

Da li možeš da prestaneš da čitaš kad god poželiš ili moraš stati na određenoj strani / poglavlju / delu?
Ranije sam uvek morala da stanem na kraju poglavlja ili strane, ali mi to više nije toliko važno. Obično mogu da nađem rečenicu na kojoj sam stala, a i ako slučajno ne mogu pročitam celu stranu iz početka.

Da li piješ ili jedeš dok čitaš?
Ne. Nije da nikada ne ogladnim dok čitam, ali kada se to desi obično stanem sa čitanjem. Pre svega ne želim da uništim knjigu jer sam poprilično smotana i stvari mi konstantno ispadaju iz ruku, a drugo, kada jedem volim da se posvetim tome. Znam da to zvuči čudno, ali nisam vam ja jedna od onih " multi-tasking" osoba koje mogu da rade petsto stvari od jednom.

Da li možeš da čitaš dok gledaš TV ili slušaš muziku?
Na žalost ne mogu. Uvek sam se divila ljudima koji stave slušalice u uši i čitaju bez ikakvog ometanja. Ja kada čitam, meni treba apsolutna tišina. Često mislim da imam neke probleme sa koncentracijom, ne znam da li je to tačno ili ja samo umišljam. Uz sve to ja i jako sporo čitam pa bi me TV ili muzika još više ometale, pretpostavljam da bi na kraju samo buljila u stranice ne znajući ni šta čitam.

Čitanje jedne knjige ili više njih odjednom?
Pre sam čitala samo jednu knjigu pa kad nju završim počnem drugu. Koliko god želela da počnem neku novu nikada je ne bih uporedo čitala sa nekom drugom. Uvek sam mislila da ću pomešati neke detalje u knjizi ili nešto slično. Na leto sam doduše prestala sa čitanjem knjige " Zgarište " da bih čitala " Eleonora i Park " ali se i danas iako nisam nastavila " Zgarište " sećam njene radnje. Ne praktikujem ovaj metod ali se nije toliko loše pokazao.

Čitanje kod kuće ili bilo gde?
Najviše volim da čitam kod kuće, ali ako je knjiga zanimljiva mogu je čitati i u autobusu ili pak u školi iako mrzim buku koja je tamo neprestana.

Čitanje naglas ili tiho u glavi?
Čitanje naglas uvek! Ljudi koji sede do mene kada čitam često mi kažu da prestanem da mumlam, ali je meni jednostavno tako lakše. Mnogo bolje shvatam radnju ako ne moram da je čitam samo u glavi.

Da li nekada preskačeš strane ili čitaš par strana unapred?
Da, ponekad. Uvek volim da vidim na kojoj se strani poglavlje završava. Ljudi kažu da se to radi samo kada ti je knjiga dosadna ali se ja sa time ne slažem. Ne preskačem strane ali ponekad čitam unapred, čisto da vidim kada će doći do nekog uzbudljivijeg dela.

Da li paziš na povez knjige ili ga pokidaš?
Kada sam prošle godine čitala knjigu " Pobunjeni " uvek sam je savijala i sada je potpuno uništena. Tako da od tada uvek pazim na povez.

Da li pišeš u knjigama?
Često imam želju da podvučem markerom neke lepe citate, ali znam da će mi posle biti žao. Ne pišem u knjigama, osim ako nisu one za školu.

Ako imate još neko pitanje ili želite vi da odgovorite na ova pitanja, slobodno to uradite u komentarima, a uz to me i molim vas obavestite da li vam se sviđa ovakva vrsta posta i da li bih onda trebala da nađem još neki ovakav tag!

No comments:

Post a Comment