Sunday, November 22, 2015

Kuda je otišla - Gejl Forman

Opis i recenzija knjige " Kuda je otišla " - Gejl Forman :
Za sve one koji to možda ne znaju ovo je drugi deo knjige " Ako ostanem ". Prvi deo govori o mladoj violončeliskinji Miji Hol i prati njen život i razmišljanja nakon saobraćajne nesreće. Ako niste pročitali prvi deo knjige ne preporučujem vam ni da čitate ovu recenziju pošto ću možda izneti neke bitne detalje.

Dakle nakon što na kraju prve knjige Mija odluči da ostane, mislila sam da će drugi deo pratiti njen život nakon odlaska na koledž. Međutim, ovaj deo je napisan iz Adamove perspektive i govori nam o životu nakon što je njegov bend " Šuting star " postao planetarno popularan. Od nesreće koju je Mija preživela prošlo je 3 godine, ali se kroz delo Adam često osvrće i priseća njenog oporavka. Njih dvoje ostaju u vezi sve dok ona ne ode na Džuliard i tada se njihov svaki kontakt prekida. Kroz delo vidimo koliko se Adam promenio, i pre svega misleći na njegovo psihičko stanje, nije uopšte onaj mladić koji je bio pre tri godine.

Kada su se zatekli u isto vreme na istom mestu, pokušaj da se ponovo zbliže, ali ovoga puta kao prijatelji, deluje previše napeto i nelagodno.

Način na koji je muzika pretstavljena u ovom delu je zaista prelep. Daje joj se toliki značaj i lepota. Ona ih je spojila prvi put, ali da li će se to desiti ponovo?

Ono što mi se posebno svidelo u knjizi su tekstovi pesama na početku svakog drugog poglavlja. Oni nakako pomažu da bolje razumete Adama i sve kroz šta je prošao.
I pored svih pohvala koje sam izložila na račun knjige, moram dodati da mi se sam početak i nije svideo. Iako priča postaje sve bolja kako se bližite kraju, ima i onih potpuno suvišnih i čudnih situacija.
Pre svega mislim na situacije između Brin ( Adamove devojke ) i Adama, i cela ta priča kako Mija juri Njujorkom da stigne Adama, ta ideja mi je bila jako čudna i skoro je nemoguće poistovetiti se sa pričom na takvim delovima.
Sve u svemu, knjiga nije loša, ali ne mogu da odlučim da li mi je bolja od prvog dela.

S' druge strane, Mija, koja mi je još u prvom delu, u nekim situacijama, bila antipatična, sada postaje još gora. Predstavljena je kao devojka koja ne zna šta želi, i kao da je ne svesna onoga što je učinila.

Pročitajte tačan opis knjige ili je poručite ovde :
http://knjige.pravac.com/knjizara/kuda-je-otisla-gejl-forman-30257/

2 comments:

  1. Hmm šta reći,jako mi se svidja što je neko otvorio blog gde će recenzirati knjige,i reći svoje mišljenje o njima,to mi je trebalo. Iskreno mene je tvoj blog oduševio...što se tiče ove knjige nije me zainteresovala,da li znaš ko je Sandra Braun,i šta misliš o njoj? ☺ ♥
    http://natalijabeauty.blogspot.rs/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mnogo mi je drago da ti se blog sviđa, i hvala ti na svim komplimentima. Znam ko je Sandra Braun, ali nažalost nisam imala priliku da pročitam nijednu njenu knjigu, iako sam za njih čula odlične kritike.♥♥

      Delete