Saturday, November 14, 2015

Moja preporuka #2

Danas ću za vas uraditi još jedan post o mojim preporukama. Za razliku od prvog, ovaj ima temu, a to je: Tinejdžerska literatura.Tako da ću vam sada preporučiti 5 knjiga koje sam ja pročitala i dati vam svoje kratko mišljenje o njima.  Takođe ću vam ostaviti linkove gde ih možete poručiti ili pročitati njihov tačan opis.
Pa da počnemo...

1. Stefani Majer - Sumrak 

Oni koji me ne prate na instagramu, verovatno ne znaju, ali ovo je ona knjiga zbog koje sam i zavolela čitanje. Pročitala sam je još kada sam bila u osnovnoj školi. Znam da ima mnogo ljudi koji ovu knjigu ne vole zbog načina kako su opisani vampiri i sve to, ali će meni uvek biti draga i mislim da nikada neću moći da iznesem bilo kakvu lošu kritiku na njen račun.

Pročitajte detaljniji opis knjige ili je poručite OVDE

2. Reinbou Rauel - Eleonora i Park

Ovo je jedna jako lepa knjiga koja nam donosi priču o dva autsajdera. Svi mi znamo da ljubavi iz srednje škole ne traju večno, ali je ovo knjiga zbog koje se zapitate da li je zaista tako?

Neću previše pričati o njoj pošto na mom blogu možete naći i recenziju.
http://barbaraandersen.blogspot.com/2015/09/eleonora-park-rejnbou-rauel.html

Pročitajte detaljniji opis knjige ili je poručite OVDE

3. Veronika Rot - Divergentni
Možda među vama ima još neko ko nije pročitao ovu knjigu, pa sam zato odlučila da je ubacim u listu. Ako volite distopiju ovo je odlično delo za vas. Mnogi kažu da je potpuno ista kao i " Igre gladi " ali ja se s' time ne slažem. Početak vam može zvučati slično ali je to ujedno i jedino. Ja ovu knjigu obožavam, a što se tiče " Igra gladi " moram vam reći da nisam uopšte njen fan.

Pročitajte detaljniji opis knjige ili je poručite OVDE



 


4. Džon Grin - Krive su zvezde


Ova knjiga je bukvalno zapalila svet prošle godine i tako privukla naravno i moju pažnju. Ne mogu vam opisati koliko sam zavolela svet koji je Džon Grin tako fantastično kreirao u ovoj knjizi. Priča o Ogastusu i Hejzel je tako predivna i tragična u isto vreme. Ako je niste pročitali, verujte mi da se nećete pokajati ako sada izdvojite vreme za nju.

Pročitajte detaljniji opis knjige ili je poručite OVDE

5. Gejl Forman - Ako ostanem

Nedavno sam je pročitala ali nažalost nakon gledanja filma. Knjiga je zaista divna iako me je Mija ( glavni lik ) dosta puta iznervirala i dovela do toga da puno puta osuđujem nju i njene postupke. Nedavno sam i za ovo delo uradila recenziju, pa ako želite možete je ovde pročitati : http://barbaraandersen.blogspot.com/2015/11/ako-ostanem-gejl-forman.html

Pročitajte detaljniji opis knjige ili je poručite OVDE

2 comments:

  1. Slučajno sam nabasala na tvoj Instagram profil i evo me, blog ti je superiška. :) I ja sam čitala Ako ostanem nakon filma i mene je isto Mija nervirala na nekoliko mesta, ali mi se u suštini dopala knjiga. :) A tek Eleonora i Park, aaaaw. <3 Moram da kažem da mi se ne sviđa kako je odrađeno naše izdanje, zato ti preporučujem da pročitaš originalnu verziju, utisci su još jači. :)
    Pozdrav i čitamo se. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Drago mi je da ti se sviđa blog :)
      Definitivno ću morati da nađem negde englesko izdanje Eleonora i Park i da ga pročitam, pošto si me sad baš zainteresovala :D ❤

      Delete