Wednesday, November 11, 2015

Giveaway!

Kada sam prošle nedelje ušla na blog, tačnije početnu stranicu, videla sam da smo prošli 1000 poseta na blogu. Ne mogu vam opisati koliko sam srećna što smo to postigli nakon samo 2 i po meseca ( i to ne toliko redovnog pisanja ). Jasno mi je da to ne bi bilo moguće i bez predivnih ljudi sa sajta Knjige tako da obavezno pogledajte i njihovu stranicu.

Odlučila sam da se barem malo odužim onima koji posećuju ovaj blog i to naravno, tako što ću vam pokloniti jednu knjigu.

Knjiga koju možete osvojiti je: Na posebna te vodim mesta - Dženifer Niven.
Pravila:
1. Morate biti čitalac ovog bloga. ( sa strane imate dugme " Join this site " i tako se možete učlaniti )
2. Ostavite komentar ispod ovog posta, u kome možete napisati šta god želite ( kako vam se sviđa ovaj blog, šta biste promenili u vezi njega, koja vam je omiljena knjiga... )
3. Možete me zapratiti na Instagramu. ( Nije obavezo, ali bi bilo lepo :) )

Pobednika ću izvući preko sajta Random.org, tako da će biti potpuno nasumično.
Srećno svima koji odluče da učestvuju, i samo da napomenem da će biti još gomila ovakvih postova tako da ćete imati još prilika da osvojite neke nagrade.

21 comments:

  1. Nadam se da sam uspela da ti zapratim blog, nisam mogla da nadjem dugme al sam kao nesto iskliktala. :D Nadam se da cemo uskoro uraditi i collab

    ReplyDelete
  2. Sviđa mi se ovaj blog. Samo tako! :)

    ReplyDelete
  3. Čestitam na preko 1000 pregleda, zaslužuješ i više :)
    Do sada mi se svi tipovi postova koje si postavljala dopadaju, ali eto nekako mi se preporuke i recenzije najviše dopadaju, jer mi (a isvima ostalima) daju neku ideju za nove knjige.
    Ne znam kakve knjige ti voliš, ali sam nedavno pročitala "Paklena Pomorandža" Entoni Bardžinsa i stvarno mi je otvorila oči. Malo je kontraverzna i nije baš za svakoga, ali ako želiš pogledaj...ako ništa bar te neće ostaviti ravnodušnom :)

    ReplyDelete
  4. Čestitam ti na 1000 pregleda!!
    Blog ti je super. Obožavam da čitam blogove o knjigama, naročito ako su dobri i kvalitetni, kao što je ovaj. :)
    Najviše volim da čitam recenzije knjiga. :)
    I divno je što poklanjaš ovu divnu knjgu, nadam se da ću imati sreće! :)
    Srećno svima!

    ReplyDelete
  5. Ja sam tek danas otkrila tvoj blog i jako mi se sviđa, biću verni pratilac :). Knjiga mi se čini zanimljivom, volela bih da je osvojim :). Čestitam na 1000 pregleda ♥.

    ReplyDelete
  6. Čim sam videla da poklanjaš knjigu, odmah si mi se svidela. I ti i tvoj sajt. :D

    ReplyDelete
  7. Ooo, pa ne znam da li je prošao voz, al evo i ja bih da se igram. :)
    Pratim te i na Instagramu, tako sam i došla do tvog bloga. :)
    Srećno svima. :)

    ReplyDelete
  8. Omiljena knjiga mi je Prvi igrac na potezu Ernesta Klajna.

    ReplyDelete
  9. Cestitam Barbara :) Nadam se da ćeš imati još mnogo, mnogo pregleda! :)
    Hvala za nagradnu igru :)

    ReplyDelete
  10. Čestitam, nadam se da će ta brojka biti bar 10 puta veća i želim ti uspeh u ovome što radiš! :)
    IG adri_petkovic

    ReplyDelete
  11. Odlican blog, i odlican post, puno srece u daljem radu!
    FB- Marija Ilic
    GFC- marie ilic

    ReplyDelete
  12. Prvi put sam ušla na blog i oduševila sam se :) Nadam se da će mo se češće družiti.
    Za knjigu sam čula da je odlična i baš bih volela da je pročitam.
    Puno sreće u radu!

    ReplyDelete
  13. Nista ne bih menjala! Samo nastavite da se bavite knjigama, to je pravo kulturno bogatstvo! Sve najbolje! Srdacan pozdrav!

    ReplyDelete
  14. Blog je odlican.Obozavam knjige :) Samo tako nastavite :)

    ReplyDelete
  15. Cestitam,samo tako nastavi! :) Obozavam knjige,i prosto ne mogu da odaberem jednu koja mi je omiljena,ali medju njima je,npr.,"Kradljivica knjiga",koja me uvek iznova dirne i pogodi. :)

    ReplyDelete
  16. bas zanimljivo zvuci ova knjiga,nisam je citala . Tebi cestitam i sve najbolje u daljem radu. Obozavam da citam pa volim i blogove o knjigama.
    Pratim te preko gfc-a Marina Makeup..

    ReplyDelete
  17. Obozavam knjige,a jedna od omiljenih je Preziveti sa vukovima-Misa Defonseka.Snimljen je i film ali knjiga je knjiga.:-)
    GFC: Tanja Petrovic

    ReplyDelete
  18. Čestitam ti na 1000 pregleda. Tvoj blog sam otkrila nedavno i stvarno mi se sviđa. Samo tako nastavi! 👍 👍👍


    ReplyDelete
  19. Cestitam,samo tako nastavite :) Mi ljubitelji knjiga volimo vas blog

    ReplyDelete