Thursday, December 24, 2015

TBR for 2016!

Obično sam radila TBR kao neki mesečni post, ali sam rešila da ovoga puta to uradim za celu sledeću godinu. Ovo su samo neke od knjiga koje planiram da pročitam to jest one koje želim da završim u toku sledeće godine. Neke od njih su već godinama na mojoj polici i još uvek nisam stigla da im se posvetim.

1. Jadnici - Viktor Igo
2. Majstor i Margarita - Mihail Bulgakov
3. Gospođa Bovari - Gistav Flober
4. Hari Poter i dvorana tajni - Dž. K. Roling
5. Frankenštajn - Meri Šeli
6. Veliki Getsbi - Skot Ficdžerald
7. Crvena Kraljica - Viktorija Ejvjard
8. Obožavateljka - Reibou Rauel

Kao što i vidite većina ovih knjiga su dobro poznati klasici, o kojim se i danas neprestano priča a moja želja da ih što pre pročitam je svakog dana sve veća. Dole u komentarima podelite sa mnom šta vi planirate da obavezno pročitate u 2016. ili mi ostavite neki predlog šta ja ne smem izostaviti  :)

5 comments:

  1. Nadam se da ćeš uspeti da pročitaš sve što želiš. :)
    Moja TBR lista je prevelika 😂 ali neke knjige koje su pri vrhu popisa su:
    - Eleonora i Park, Obožavateljka - Rejnbou Rauel
    - Crvena kraljica
    - Peti talas
    - Daći ti sunce
    - Na posebna te vodim mesta
    - Uzdanica
    - Sezona kostiju

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja sam potpuno zaboravila na Peti talas, al' dobro ipak sam spomenula one koje su mi baš prioriteti :)
      I ja se nadam da ćeš ti uspeti sve da pročitaš što želiš!:)♥♥

      Delete
  2. Procitala Sam Crvenu Kraljicu I moram reci da je moja omiljena knjiga u 2015!Iako sam se vratila citanju u Septembru procitala sam dosta poznatih serijala kao Sumrak,Divergent,Vampirsku akademiju I 2 knjige John Greena I iako moj omiljeni pisac Crvena Kraljica je skocila na broj jedan!I takodje NEMOJ da okreces zadnju stranu,jer ce ti upropastiti celu pricu(njigu)!I bolje pozuri jer 2. deo izlazi u Februaru!I (pobogu zaista mi je zao za ovoliki komentar) narucila sam Legendu pa ako si je procitala zaista bih zelela da cujem tvoje misljenje!
    amourheros.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sad si me baš zainteresovala i verovatnu ću sledeću uzeti da čitam baš Crvenu Kraljicu. Kako su ti se svideli serijali poput Sumraka i Divergentnih? Meni su oba odlična. Legendu nisam čitala, ali sam čula odlične kritike, i planiram da je pročitam ali ne baš u skorije vreme :)♥

      Delete
    2. Meni je Legenda bila više nego odlična! Napeta je i jednostavno ti ne dozvoljava da prestaneš da čitaš. Moram u skorije vreme da nabavim nastavak! :)

      Delete