Friday, December 11, 2015

Christmas Book Tag!


Za danas sam vam pripremila jedan tag post, kao sto ste već sigurno i zaključili po naslovu, pa bi bilo najbolje da odmah počnem sa pitanjima....

1. Kog izmišljenog lika želiš da ti Deda Mraz ostavi ispod jelke?
Bilbo Baginsa iz Hobita. Sigurno bi mi bio odličan drug, a uz to bi i mogao konstantno da mi prepričava svoje avanture.

2. Kog lika želiš da poljubiš ispod imele?
Tobajasa Itona naravno.

3. Kojih 5 knjiga bi želela da ti Deda Mraz donese za Božić?

1. Cinder - Marissa Meyer
2. Scarlet - Marissa Meyer
3. Cress - Marissa Meyer
4. Winter - Marissa Meyer
5. Obožavateljka - Rejnbou Rauel

4. Na Hogvortsu ste svi dobili svog tajnog Deda Mraza ( " Secret Santa " ), šta bi ti voela da dobiješ od svog? 
Ima toliko stvari koje bih volela da dobijem, premda bi i sam činjenica da sam na Hogvortsu bila dovoljna, pretpostavljam da bih se uvek odlučila za nevidljivi ogrtač ili pak nekog zmaja.

5. Kada bi dobila da jedan dan provedeš sa likovima i njihovim filmskim adaptacijama koji bi fandom odabrala?
Verovatno bih odabrala da svoj dan provedem sa ekipom iz knjige/filma Divergentni pre svega zato što bi tu bio i Theo James, tako da me verovatno razumete...

6. Kojom izmišljenom životinjom bi volela da zameniš Rudolfa i da budeš u mogućnosti da upoznaš na svom krovu?
Okej, znam da bih trebala da biram životinju iz neke knjige, ali ja jednostavno toliko volim Rudolfa da ga ne bih menjala, eventualno bih mu dodala nekog letećeg konja ili jednoroga, da mu pravi društvo, ali to nije neophodno. :)

7. Kada bi mogla da pozoveš 10 izmišljenih likova iz knjiga na svoju novogodišnju proslavu, koga bi izabrala?
Samo 10? Pa svi likovi iz knjiga o Hariju Poteru bi bili pozvani tako da mislim da je to mnogo više od dozvoljenog broja.

Nadam se da vam se svideo ovaj tag, pa ako jeste možete i sami odgovoriti na njegova pitanja! :)

2 comments:

  1. Odličan tag, baš mi se sviđa. Da imam blog, verovatno bih ga odmah uradila, ali pošto nije tako, nadam se da ti ne smrta da odgovore napišem ovde. :)

    1. Dobbya! Jedan mi je od omiljenih likova iz Harry Pottera.. Ja njega jednistavno obožavam! :)

    2. Jacoba iz Sumraka. *-*

    3. 1. Uzdanica - Mari Lu
    2. Obožavateljka - Rejnbou Rauel
    3. Devojka iz noćnih mora - Kendare Blake
    4. Peti talas - Rik Jensen
    5. Na posebna te vodim mesta - Dženifer Niven

    4. Ovde se potpuno slažem s tobom. :)

    5. Harry Potter! :)

    6. Hagridovog Bakbika. ^_^

    7. I ovde se slažem s tobom. :3

    Izvini ako ima grešaka, preko fona sam i brzo kucam.. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Naprotiv, baš mi je drago da si ovde uradila ovaj tag :).

      O Bože porpuno sam zaboravila na Dobbya i ja ga obožavam. Što se tiče Bakbika, njega sam i ja želela da stavim ali mi je ipak žao da menjam Rudolfa.

      #Potterheads ❤

      Delete