Wednesday, December 30, 2015

Moja preporuka #3

Danas ću vam preporučiti 5 knjiga pod temom: Školska literatura, kao i uvek daću vam svoje kratko mišljenje o njima i linkove gde možete pročitati tačan opis a možda čak i poručiti knjigu!

Sve knjige su one koje su nam u stvari bile lektire u osnovnoj i srednjoj školi tako da ih je većina vas možda i pročitala, ali za sve one koji nisu trebalo bi da ih što pre dodaju na svoju TBR listu.


1. Proces - Franc Kafka

Ova knjiga me je, u najmanju ruku rečeno, iznenadila. Stvarno nisam očekivala toliko realan prikaz života bankarskog činovnika Jozefa, Kafka piše tako da je na kraju ovog dela sve rečeno ali vam ništa nije nametnuto. Jedna je od onih koja mi je za kratko vreme prirasla za srce i postala jedna od omiljenih. Ako želite pročitajte i moju recenziju ove knjige: http://barbaraandersen.blogspot.com/2015/08/franc-kafka-proces.html

Pročitajte tačan opis ili pak naručite ovu knjigu:
https://www.knjizare-vulkan.rs/knjige/proces-franc-kafka-isbn-9788676741908


2. Stranac - Alber Kami

Priča o apsurdu i otuđenosti glavnog junaka Mersoa. Čovek bez emocija i bez želje da išta menja u sopstvenom životu. Kako je to živeti a ne znati šta je sreća ili pak ljubav?
Već sam rekla u recenziji koju sam radila da me u nekim trenucima podseća na " Proces " ali mi svakako nije bila toliko spektakularna.

Pročitajte i moju recenziju ove knjige OVDE , da bi ste dobili detaljnije informacije.

Pročitajte tačan opis ili pak naručite ovu knjigu:
https://www.knjizare-vulkan.rs/knjige/stranac-alber-kami-isbn-9788674704158


3. Hamlet - Vilijam Šekspir

Hamlet predstavlja najstariju Šekspirovu dramu, koja nam govori o istoimenom mladom kraljeviću. Priča o ubistvu, bratoubistvu i tragediji osvete, koje nam donosi ovo delo i danas se često pominju.
Hamlet je ujedno i Šekspirovo najduža drama, koja se takođe i najduže izvodi u pozorištima širom sveta. Pa eto, kada pročitate knjigu idite gledajte predstavu...

Pročitajte tačan opis ili pak naručite ovu knjigu:
https://www.knjizare-vulkan.rs/knjige/hamlet-vilijam-sekspir-isbn-8600262035417






4. Mali Princ - Antoan De Sent Egziperi

Mislim da svi mi već znamo priču o Malom Princu i njegovoj ruži, ali sam je ipak morala uključiti u ovu preporuku. Delo koje govori o dečaku sa druge planete koji je u potrazi za prijateljima i ljubavlju, za kojima i mi tragamo.

Pročitajte tačan opis ili pak naručite ovu knjigu:
https://www.knjizare-vulkan.rs/knjige/mali-princ-lux-antoan-de-sent-egziperi-isbn-9788610015034
5. Bela griva - Rene Gijo

Lektira iz četvrtog razreda osnovne škole o kojoj se, ako mene pitate, danas premalo priča. Prijateljstvo između dečaka i konja, čoveka i životinje, je glavna tema ovog dela. Koliko god godina da imate, ako samo volite životinje, uvek ćete se lako poistovetiti sa glavnim junakom.

Pročitajte tačan opis ili pak naručite ovu knjigu:
https://www.knjizare-vulkan.rs/knjige/5+-bela-griva-rene-gijo-isbn-9788676091430

4 comments:

  1. Pročitala sam sve knjige sa ovog spiska i slažem se da bi svako trebao da ih pročita. Mali princ je jedna od meni omiljenih knjiga ikada. A Bela griva me je čak rasplakala na kraju. :/
    U svakom slučaju, super post, srećna ti Nova godina i Božić! :) <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bela griva jeste mnogo tužna, ali je zaista odlična knjiga! Svaka ti čast što si pročitala sve knjige sa ovog spiska, i nadam se da su ti se sve dopale!
      Hvala ti, i tebi takođe srećna Nova godina i Božić! :)♥♥

      Delete
  2. Sve knjige su odlični, sve sami klasici. Dela koja svako treba da pročita, ali i da ima na svojoj polici...
    http://ljubavnaprvocitanje.blogspot.rs/

    ReplyDelete