Tuesday, December 15, 2015

Infinity Book Box Unboxing!

Danas otvaramo prvi, decenbarski, Infinity book box. Kao i obično ja opet kasnim sa ovakvim tipom posta, ali ovoga puta stvarno nije do mene, nego mi je paket tek danas stigao.

Infinity box je kreirala Ema sa instagram profila @bookmarks_by_ema. Ovako nešto ste mogli da vidite kod raznih stranih blogera, a i ovde je ideja ostala ista. Vi je naručite za određeni mesec i ona stigne na vašu kućnu adresu. U njoj možete naći knjigu i par stvarčica koje su manje-više vezane za čitanje.

Nego hajde sada napokon da pređemo na otvaranje moje kutije....

koja je očigledno prelepo upakovana.

Prva stvar koju sam primetila bila je ova kapica u koju su bile " ubačene " ostale stvarčice.



Potom sam iz kape prvo izvukla ovaj bedž na kome piše " A book is a dream you hold in your hands ". Ovaj citat sam dosta viđala na instagramu i drago mi je da je Ema ubacila i ovako nešto.



Zatim sam primetila ove minđuše u obliku Fatimine ručice. Papirić koji možete da vidite u gornjem levom uglu slike je objašnjenje šta ona predstavlja u različitim religijama. Videla sam da je dosta njih dobilo pero umesto ove ručice, i iskrena da budem i ja sam se njemu nadala ali ne mogu reći da sam ovim razočarana, stvarno su lepe.


Tu su i ova dva prelepa podmetača za čaše sa motivima Pariza, koji su me oduševili.



I par nalepnica sa natpisom " Ova knjiga pripada ". Obično ih ne koristim, ali ih nije na odmet imati.



Tu su i dva obeleživača i nešto zašta mislim da je nalepnica, ali nisam baš sigurna :')


I na kraju.. knjiga! Ne možete ni zamisliti moje oduševljenje kada sam videla da je to baš " Mali Princ ". Pročitala sam je par puta, ali sve do sada nisam imala njenu kopiju na svojoj polici.


I evo jedna slika kako to sve izgleda zajedno.


Dakle, ako imate bilo kakva pitanja vezana za Infinity box ostavite ih u komentarima jer će Ema odgovoriti na sve što vas zanima.
Ako vam se svideo ovaj, napišite mi da li bi želeli da češće ( jednom mesečno ) radim ovaj tip posta.

4 comments:

  1. Kako je meni ovo prekrasnoo!
    Da bar ima tak nest i u Hrvatskoj :)
    i naravno podrzavam da jednom mjesecno imas ovakav tip posta da se mogu diviti! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Drago mi je da ti se sviđa, možda neko organizuje ovako nešto i u Hrvatskoj! :)❤

      Delete
  2. Ja ovog meseca nisam naručila jer sam prvo želela da vidim reakcije ostalih, ali sledećeg meseca definitivno kupujem. :)

    ReplyDelete