Saturday, September 19, 2015

Quick talk!

Zaista sam ostala bez taksta kada se broj poseta na blogu drastično povećao za bukvalno 24 časa. Sve to dugujem tinejž portalu koji je objavio ovaj blog na svom sajtu i tako mi pomogao u reklamiranju bloga.

Inače, znam da je prošlo 10 dana od poslednjeg puta kad sam objavila post, ali sam bila zauzeta školom i raznim drugim obavezama.

I poslednja stvar koju moram da naglasim je moja zahvalnost svim ljudima koji posećuju blog, ima i čak nekoliko njih koji ga podržavaju i redovno dolaze ovde. U svakom slučaju, hvala svima, i nadam se da vam se sviđa ono što možete ovde da nađete. Ako imate neku ideju, u smislu kakav post bi trebala da uradim, bilo da je vezan za knjige ili ne, pišite mi u komentarima.
Ako imate svoj blog, slobodno ostavite njegov link u delu gde su komentari i naravno da ću ga posetiti.

Uvek mi možete poslati e-mail ako želite da podelite vaše mišljenje o nekom od mojih postova, a da to ne bude javno.

A možete me naći i na društvenim mrežama :)

Twitter: https://twitter.com/B_Andersen97
Instagram: @b_andersen97

I svakako vam savetujem da se vratite za par dana jer ću tada već imati novi post za vas :)

No comments:

Post a Comment