Friday, January 15, 2016

( Ne ) preporučujem!

Sasvim je logično da vam se neće svideti baš svaka knjiga koju pročitate, a pošto ja uvek pišem samo o mojim favoritima i onim knjigama koje su mi se generalno gledano dopale, osetila sam neku vrstu potrebe da uradim i jedan ovakav post u kojem ću spomenuti one knjige koje se meni iz nekih razloga nisu dopale. Pa da počnemo..

1. Na posebna te vodim mesta - Dženifer Niven

Pretpostavljam da vas nije uopšte iznenadilo što je ova knjiga na ovoj listi, pošto sam skoro i radila recenziju i objasnila sve svoje argumente protiv ove knjige. Neću ulaziti u detalje, jer ako ih želite pročitajte moju recenziju OVDE , već ću samo ukratko pomenuti okosnicu priče:

Delo govori o dva tinejdžera, Teodoru Finču i Violeti Marki i njihovim životima koji nakon susreta na školskom zvoniku postaju isprepletana. Uz Finča, Violeta saznaje da je život mnogo više od pukog odbrojavanja dana, a on da samo uz nju može biti ono što zaista jeste.

Iako možda po ovom opisu knjiga i deluje privlačno, neminovno je da je na njen nastanak imala ogroman uticaj knjiga " Gradovi na papiru " koja se meni takođe nije dopala.

Cela priča o toj " tragičnoj ljubavi " i " momku koji nije mogao biti spasen " se meni nije nikako svidela a na momente je bila i besmislena.


2. Gradovi na papiru - Džon Grin

I već je sigurno bilo očigledno da će baš ovo delo krasiti drugo mesto, zar ne?

Knjiga nam donosi priču o tinejdžeru Kventinu Džejkobsenu, koji ceo svoj život provodi diveći se Margo iz daleka. Kada ona jedno veče pokuca na njegov prozor i pozove ga da sa njom krene u nezaboravnu avanturu, on odmah kreće. Narednog dana Margo nestaje naizgled bez ikakvog traga...

Ono što mi se nije svidelo konkretno u ovoj knjizi Džona Grina je to što Kventin sve vreme juri za tom devojkom Margo potpuno zapostavljajući svoje prijatelje i ostavljajući sve sa strane samo zbog nje, a nisu čak ni bili toliko bliski. Morate se složiti da je cela ta tematika malo nerealna, a nihova " ljubav " nekako previše forsirana i nategnuta.

3. Lavirint - Džejms Dašner

Ovo sigurno niste očekivale! Pa generalno nikada nisam ni pisala o ovoj knjizi pre svega zato što sam je pročitala pre nego što sam započela blog, pa nisam ni htela da uradim neku recenziju niti išta slično. Generalno gledano, ova knjiga nije toliko loša, osim što je prvi deo knjige dosta spor. A takođe sam, nekako, kao i od svih ovih ostalih knjiga, očekivala dosta više, s' obzirom na to kolika se prašina digla oko njih.

U ovoj tiologiji sam čak dogurala i do drugog dela, ali tu sam nekako potpuno izgubila interesovanje.

Radnja knjige " Lavirint " se vrti oko Tomasa, koji se jednog jutra budi na Ledini, okružen mnogim dečacima, nazvanim Ledinašima, bez ikakvih sećanja na život pre dolaska na to pakleno mesto.
Kada na Ledinu stiže i devojka, prva devojka koja je ikada kročila na to mesto, sve počinje naglo da se menja.

Nemojte se osećati uvređeno, ako ste vi pročitali neku od ovih knjiga i vama se svidela ili je pak vaša omiljena knjiga. Nemamo svi isti ukus, a koliko god ja to možda i želela ova dela jednostavno nisu za mene.

2 comments:

  1. Ne voliš Lavirint?:o
    Meni je to jedna od omiljenih knjiga...
    Ali ok, svako ima svoj ukus. I kod mene ima knjiga oko kojih se digla velika prašina, a meni se uopšte nisu svidele. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lavirint mi je nakako previse spor, i potrebno je jako dugo da bi se doslo do neke zanimljivije radnje, ali ipak to je samo moje misljenje :)

      Delete