Wednesday, February 10, 2016

Crvena Kraljica - Viktorija Ejvjard

Tokom recenzije vam neću izneti ni jedan bitan detalj, i tako vam smanjiti uživanje u ovoj knjizi, tako da iako je niste pročitali to vas ne mora sprečiti da pročitate ovaj post.

Autor: Viktorija Ejvjard
Izdavač: URBAN READS
Na sajtu od: 04.10.2015.
ISBN: 9788689565225
Godina izdanja: 2015
Format: 13x20
Broj strana: 320
Povez: Broš
Pismo: Latinica

Opis i recenzija:

Crvena Kraljica nam donosi priču o društvu podeljenom u 2 klase. Tu su siromašni Crveni koji žive na samom dnu i Srebrni koji vladaju svetom. Njih je oduvek delila boja krvi koja im teče venama,  a pored toga i činjenica da Srebrni mogu upravljati vatrom, vodom, strujom, mogu da isceljuju...

Kada jedna naizgled obična crvena devojka dobije posao na dvoru, njena verovanja da se taj svet ne može promeniti sada su dovedena u pitanje. Kako je moguće da uprkos svojoj crvenoj krvi i ona poseduje moć? I kakav će to uticaj imati na kraljevstvo?

Pre svega moram istaći da je očigledo da je ovo delo nastalo pod uticajem knjige " Igre Gladi " mada iako mi se ideja koja je tamo iznesena nije dopala, ovde sam njome oduševljena.

Cela knjiga je očigledno jako temeljno odrađena, i vidi se da se autorka zaista potrudila da nam dočara svet o kome piše, i približi likovima koje je zamislila.

Fascinantno je to što ni u jedom trenutku knjigu nećete doživeti kao dosadnu, već će te biti zapanjeni raznim obrtima koje će priča dobijati kako nastavljate sa čitanjem.

Ovo je jedna od retkih knjiga koja je čak i meni u nekim trenucima bila potpuno nepredvidiva ( ja sam obično ona osoba koja od početka formira razne teorije gde bi priča mogla da ode, i često sam u pravu po tom pitanju. )

Moja jedina briga je to, pošto će ovo biti serijal od 4 knjige, da će priča postati dosadna i previše razvučena bez neke potrebe.

Moja ocena za ovu knjigu je:

★★★★★

Svi oni koji već duže vreme prate moj blog znaće da je zaista retko da neko delo bude ovako dobro ocenjeno s' moje strane, tako da zaista smatram da je vredno vašeg vremena!

A često je i možete videti na mom Instagramu


4 comments:

  1. Ja sam na žalost saznala neke spoiler-e tako da mi se i nije toliko svidela :/ Mada sam nedavno pročitala prequel novelu "Queen Song" i jako mi se svidela, tako da ti je toplo preporučujem (možeš naći na engleskom u PDF formatu).

    ReplyDelete
    Replies
    1. Žao mi je što ti se knjiga i nije toliko dopala :(
      Tražila sam " Queen Song " međutim ja nisam mogla da je nađem u PDF formatu,ali ću svakako sada pokušati ponovo :)

      Delete
  2. Mene ta knjiga jaako privlači i čini mi se zanimljivom, ali rekla sam sebi da je neću kupiti jer su i na engleskom napisana samo dva nastavka. Zaista ne mogu toliko da čekam. :/
    Ja sam i inače osoba koja čeka da kupi sve delove serijala pa tek onda počne s čitanjem. xD

    ReplyDelete
    Replies
    1. I ja sam obično osoba koja voli da kupi sve delove, pa tek onda uzme da ih čita, ali toliko se pričalo o ovoj knjizi da sam morala da vidim o čemu se tu radi, i nisam se pokajala, a mislim da nećeš ni ti ako je sada pročitaš. :)

      Delete